Ha segítségre van szüksége, írjon nekünk: info@fenzy.hu

Kosár0

Kosár


Termékek száma: 0

Ígérjük, mindent megteszünk, hogy Ön elégedett legyen! Ha a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek, a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. Fizethet utánvéttel, PayPal-on vagy bankkártyával.

Általános szerződési feltételek

1. Bevezető

Ezek általános módszereket és feltételeket a fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően vannak kialakítva a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai, valamint az online és az elektronikus üzleti tevékenységre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján.

A Fenzy-t (online áruház) az INTEKO D.O.O., egy e-kereskedelmi szolgáltató kezeli.

Ügyintézés és cím: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Szlovénia
Nyilvántartási szám: 5316251000; NIF: SI62410105

A Fenzy online áruházon keresztül történő vásárlásával vagy regisztrációjával a vásárló megengedi a kereskedőnek: a webes űrlapon keresztül továbbított személyes adatok tárolását, feldolgozását és felhasználását (egészen azok törléséig) a következő célokra: árukat és szolgáltatásokat kínáljon, telefonhívások, SMS-ek, e-mailek, WhatsApp üzenetek vagy más kommunikációs eszközökön keresztül, illetve felméréseket, statisztikákat készítsen.

A vásárló bármikor (írásban vagy egyéb számára kényelmesebb módon) kérheti a szolgáltatótól, hogy függessze fel személyes adatainak felhasználását közvetlen marketing célokra.

Ezek az általános módszerek és feltételek meghatározzák az online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelezettségeit, valamint az üzleti kapcsolatot a kereskedő és a vásárló, mint az online áruházban található termékek fogyasztója között.

2. Az információk hozzáférhetősége

A kereskedő vállalja, hogy mindig a vásárló rendelkezésére áll a következőkkel információkkal:
• információ a kereskedő kilétéről (szervezetének adatai, székhelye, a cég nyilvántartási száma);
• kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a vásárló számára a gyors és hatékony kommunikáció a kereskedő (e-mail cím, telefonszám);
• az online áruház által kínált szolgáltatások/termékek alapvető jellemzőiről, ideértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat is;
• információ a termékek vagy szolgáltatások szállításának formáiról és feltételeiről, különösen a szállítás helyére és idejére vonatkozóan;
• fizetési módra vonatkozó információk;
• információk a szerződés visszavonásának időtartamáról és a felmondás feltételeiről;
• információk a vásárlói panaszkezelés folyamatáról,
• információk az vásárlóval való kapcsolattartásáról és a kapcsolattartás pontjáról

3. A személyes adatok biztonsága

Az adatok biztonságáról az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel gondoskodik és minden tőle elvárható intézkedést megtesz a személyes adatok biztonsága érdekében.

Az engedélyezett online e-kereskedelmi rendszerek felelősek a biztonságos engedélyezésekért és a bankkártya-tranzakciókért. A bankkártya-engedélyek valós időben, az adatok azonnali ellenőrzésével történnek a bankokban. A kártyainformációkat nem kerülnek tárolásra a kereskedő szerverén.

A biztonság szempontjából a vásárló felelős a nevének és jelszavának biztonságáért, valamint a számítógépén található szoftverek megfelelő védelméért és víruskeresők használatáért.

3.1. Személyes adatok gyűjtése

Az online áruházban (weboldal) történő megrendeléshez meg kell adni: a teljes nevet, a pontos címet, telefonszámát és e-mail címét.
A Facebookon keresztül történő megrendeléskor a következő adatok szükségesek: teljes név, pontos cím, telefonszám és e-mail cím.
A Fenzy.hu weboldalon végzett felmérésekkel kapcsolatban a felhasználó, ha akarja, megadhatja a születési dátumát, a nemet, az életkorát, a testméreteit, stb.

Az vásárlói igények kielégítése érdekében a Fenzy válaszolhat a felhasználóknak e-mailben, levélben, telefonon, csevegésben stb., és a következő adatokat gyűjtheti: keresztnév, vezetéknév, születési dátum, nem, e-mail cím, kézbesítési cím, mobiltelefonszám és testméretek.

3.2 Nem személyes adatok gyűjtése.

Amikor a felhasználó belép a Fenzy.hu webhelyre, olyan adatok is mint például a webhely hozzáférési száma, a hozzáférési idő, a megtekintett cikkek stb. automatikusan fel vannak jegyezve (nem a regisztráció részeként).
Ezeket az információkat a vállalati statisztikákhoz, valamint az oldal tartalmának és biztonságának javításához használják.

A felhasználó megakadályozhatja a személyes adatok gyűjtését a cookie-kat használva, az internetböngészőjében a megfelelő beállításokkal.
Ha a felhasználó nincs regisztrálva, a nem személyes adatokat olyan szolgáltatások is gyűjtik, mint a Google Analytics, az Iprom, az AdServer stb, amelyek telepítik a cookie-t a felhasználó számítógépére.
Ezek a szolgáltatások soha nem rögzítik a személyes adatokat cookie-k segítségével.

A Fenzy Facebook és Fenzy Instagram oldalak használatával, fényképek és videók önkéntes közzétételével a Fenzy Facebook és Fenzy Instagram oldalakon a felhasználó lehetővé teszi a Fenzy oldal rendszergazdájának (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava), hogy reklámcélokra felhasználja a közzétett tartalmat más Fenzy oldalaknál is a csoporton belül, illetve alkalmazza különféle hirdetési kampányokhoz és kommunikációhoz a Fenzy Facebook és Instagram oldalainak más felhasználóival.

4. Kiskorúak védelme

Az online áruház kereskedője nem fogad el megrendeléseket olyan személytől, akiről tudja vagy gyanítja, hogy kiskorú, anélkül hogy a kereskedőnek külön hozzájárulása engedélye lenne a kiskorú szüleitől vagy gondviselőitől.
A szülők vagy gondviselők engedélye nélkül a kereskedő nem fogad el személyes adatokat a kiskorúaktól, és a gyermektől kapott információkat nem továbbítja harmadik feleknek, kivéve, ha azok kiskorú szüleitől vagy gondviselőitől származnak.

5. Felelősség

A kereskedő mindent megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban közzétett információk frissüljenek és javításra kerüljenek, bár a termék tulajdonságai, szállítási ideje vagy ára gyorsan változhat, így előfordulhat, hogy a kereskedő nem tudja kijavítani az online áruházban közzétett adatokat időben.

A kereskedő megpróbál pontos termékfotókat biztosítani a webáruházában, mégis azokat csak illusztrációként kell tekinteni. A termékfotók nem nyújtanak pontos termékjellemzőket.

6. Az online áruház vásárlási feltételei

Az online vásárlás jellege miatt az online termékek kínálata gyakran gyorsan változik és frissül. Ezért hibák fordulhatnak elő, ilyen esetben kérjük, jelezze nekünk az info@fenzy.hu címen. Igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a helyzetet.

6.1. Szállítási idő

Az csomagok általános szállítási ideje általában 5-6 munkanap Magyarországon. Továbbá a vásárlónak lehetősége van az online áruházon keresztül ellenőrizni az egyes termékek becsült szállítási dátumát. Az online áruház minden terméke ésszerű időn belül elérhető a vásárló számára.

6.2. A szállítás költsége és folyamata

A standard szállítás INGYENES minden megrendelésre.

A vásárlónak lehetősége van DHL Express által történő kézbesítés kérni, amelynek költsége 9.250 forint.

DHL expressz szolgáltatás mindig felár ellenében történik.

A DHL Express szolgáltatással megrendelt termékek cseréje mindig standard szállítással történik.

Azok a megrendelések amelyek beérkeznek hétköznapokon 12:00 óráig, ugyanazon a napon elküldésre kerülnek és 1-2 munkanapon belül lesznek kézbesítve.

Szállítás hétvégén és munkaszüneti napokon nem történik.

A szállítási szolgáltatásért felelős cég értesíti a vásárlót, a szállítás pontos dátumáról és idejéről.

6. 3. Fizetési módok

- bankkártyás fizetés (Visa, Maestro, Mastercard),

- fizetés készpénzzel átvételkor (utánvét)

- fizetés Paypal-on keresztül (+1.790 Ft)

Ha a vásárló az utánvétet választja, automatikusan beleegyezik abba, hogy a megrendelés pontos összegét készpénzben fizesse átvételkor.

6.4. Árak

Az oldalon megjelenített árak forintban vannak kifejezve és tartalmazzák az ÁFÁ-t, ha csak kifejezetten másként nincs jelezve.

6.5. Utalványok

◦ Akciós kód
A kuponkód korlátozott érvényességű és számos előnyt kínál, ha a Fenzy.hu online áruházból történő vásárlás esetén. A kódot egy új vevő kapja e-mailben, SMS-ben vagy más módon. A kód kiadható százalékos kedvezményként vagy fix összegben. A kód nem váltható be készpénzre.

◦ „Virtuális pénztárca" kód
Az vásárló a szerződétől való elállása esetén megkapja a „virtuális pénztárca kódot", abban az esetben ha a bankszámlájára történő törlesztés helyett, a visszamondott termék árának levásárlását választja. Az ügyfél alkalmazhatja ezt a kódot a következő vásárlásra vagy a következő vásárlásokra, ha azt nem tudja teljes egészében felhasználni az első vásárláskor. A vásárlónak joga van ezt a kódot készpénzre váltani.

6.6 A rendelés folyamata

6.6.1. A megrendelés elfogadása

A megrendelés leadásakor a vásárló e-mailben értesítést kap a kereskedőtől, hogy "a megrendelését elfogadták". A vásárlónak joga van törölni a megrendelést és megváltoztatni annak tartalmán, ha ezt jelzi az info@fenzy.hu email címen vagy a Fenzy messengerén keresztül.

6.6.2. A megrendelés visszaigazolása

Ha a vásárló nem törli a megrendelést, a megrendelést rövid időn belül feldolgozásra kerül. A kereskedő a megrendelés beérkezése után ellenőrzi a megrendelt termékek készletét, és a megrendelést visszaigazolja a vásárlónak, vagy valamilyen okból el is utasítja. A kereskedő kapcsolatba léphet a vásárlóval a megadott telefonszámon az adatok ellenőrzése vagy a kézbesítés pontosítása érdekében. A megrendelés visszaigazolását követően a szállítási szolgáltatásért felelős cég e-mailben tájékoztatja vásárlót a várható szállítás időpontjáról.

6.6.3 A megrendelés feladása

A kereskedő előkészíti és átadja megrendelt termékeket a szállítási szolgáltatásért felelős cég részére, hogy az a vállalt határidőn belül gondoskodjon a csomag kiszállításáról.

6.7. Vásárlási szerződés

A kereskedő számlát állít ki minden vásárlónak, aki termékeit az online áruházból megrendelte. A számla tartalmazza a költségek részletes lebontását, a vásárlástól való elállás jogának magyarázatát, a megvásárolt termék meghatározott feltételek szerinti visszaküldésével (lásd a 10. pontot). A számla magyar nyelven van kiállítva.

Az vásárlási szerződés a kereskedő és a vásárló között akkor jön létre, amikor a kereskedő megerősíti a megrendelést. Ettől a pillanattól kezdve az árak és egyéb vásárlási feltételek rögzítve vannak és ez mind a kereskedőre, mind a vásárlóra érvényes.

6.8. A termékek visszaküldése

Arra törekszünk, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk az Ön számára, de tudatában vagyunk annak, hogy néha előfordul olyan helyzet, amikor egy termék nem felel meg Önnek és visszaküldi, cserét vagy vételár-visszatérítést igényelve.

A megrendelés kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésére, hogy a termékeket visszaküldje.

Mielőtt visszaküldi a csomagot a raktárunkba, kérjük töltse ki az online űrlapot.

Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha segítségre van szükséges az online űrlap kitöltéséhez, lépjen kapcsolatba velünk: info@fenzy.hu

AZ ONLINE ŰRLAPOT KITÖLTÉSE

1. A terméket eredeti állapotban kell visszaküldeni.

2. A terméket sértetlen és használatlan állapotban, valamennyi eredeti címkével együtt kell visszaküldeni. Ellenkező esetben fenntartjuk a jogot, hogy felhasználási feltételeinknek megfelelően, visszautasítsuk az ezeknek nem megfelelő terméket.

3. Higiéniai és egészségügyi okok miatt a következő termékek visszaküldése korlátozott:

- Nem fogadjuk el a fülbevalók visszaküldését
- A fürdőruhát csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfólia nincs távolítva róla
- A cipőt csak beltérben lehet felpróbálni

4. Abban az esetben, ha vásárló a terméket NEM olyan állapotban küldik vissza, amilyenben megkapta, a Fenzy webáruház FENNTARTJA A JOGOT, hogy:
- levonjon 5700 forintot a vételárból, ha a termék PISZKOS
- levonjon 3800 forintot a vételárból, ha a termék GYŰRÖTT
- megtagadja a vételár-visszatérítést abban az esetben, ha a termék tönkrement

A következők opciók közül választhat:

1. Termékcsere
2. Vételár-visszatérítés

1. CSERE

Ha a kapott terméknek nem megfelelő a mérete, lehetősége van cserélni nagyobb/kisebb méretre, vagy bármely más, a www.fenzy.hu weboldalunkon megtalálható termékre.

A cserélni kívánt terméket a csomag átvételétől számított 14 napon belül küldheti vissza.

Ha termékcserét szeretne, kérjük töltse ki az Online űrlapot és adja meg a csere termék részleteit.

Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.

AZ ONLINE ŰRLAPOT KITÖLTÉSE

Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.

A csere terméket a csomag Szlovénia raktárunkban való megérkezése és a visszáru ellenőrzése után azonnal elküldjük Önnek.

Erről bővebben az általános szerződési feltételekben olvashat.

2. PANASZ

Ha nem megfelelő vagy sérült terméket kapott, elnézést kérünk ezért. Panaszát a lehető leghamarabb orvosoljuk.

Ha sérült vagy piszkos terméket kapott, kérjük töltse ki az online űrlapot.

Az online űrlapon kérjük tüntesse fel a sérült termék nevét, a visszaküldés indokaként a „Sérült/piszkos termék" lehetőséget választva.

Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, vegye fel velünk az info@fenzy.hu e-mail címen.

AZ ONLINE ŰRLAPOT KITÖLTÉSE

Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.

3. VÉTELÁR-VISSZATÉRÍTÉS

Amennyiben a megrendelt termék nem megfelelő Önnek, visszaküldheti és kérheti a vételár visszatérítését.

A csomag feladása előtt SZÜKSÉGES kitölteni az online űrlapot. Kérjük adja meg pontos IBAN bankszámlaszámát és számlatulajdonos adatait az online nyomtatványon.

Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.

AZ ONLINE ŰRLAPOT KITÖLTÉSE

Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.

FONTOS:

A csomagot visszaküldheti postai úton vagy bármilyen más futárszolgálattal. Sajnos a vissza szállításért kifizetett összeg nem jár vissza, ezért azt javasoljuk, hogy válassza ki a legolcsóbb szállítási lehetőséget a csomag nyomon követésének lehetőségével.

A mi költségünkre visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni. Ezek automatikusan visszautasításra kerülnek.

Kérjük, ne válasszon olyan szolgáltatást, ahol nincs nyomon követési lehetőség és őrizze meg a csomag feladásakor kapott bizonylatot, amíg vissza nem térítjük a vételárát.

A vételárat a csomag szlovéniai raktárunkba való megérkezésétől számított 14 munkanapon belül térítjük vissza.

Az online űrlapon kérjük adja meg a pontos IBAN bankszámlaszámát (lásd alább az IBAN példát) és a számlatulajdonos adatait (az számlatulajdonos neve és címe).

Abban az esetben, ha a megadott IBAN bankszámlaszám helytelen, a visszatérítési folyamata elhúzódhat akár 60 napig is.

A banki tranzakció költségét visszatérítés esetén az Inteko d.o.o. fedezi és az Ön számára ingyenes.

Ha helytelen IBAN bankszámlaszámot adott meg nekünk, a második átutaláskor az ügyfelet terheli a tranzakció költsége (2.040,00 Ft). Köszönjük a megértését ezért.

Feltételeinkről bővebben az Általános szerződési feltételekben olvashat.

6.9. Szállítás

A kereskedő a vásárló által megrendelt termékeket a megbeszélt időn belül eljuttatja a megadott címre, a szállítási szolgáltatásért felelős partnerén keresztül.

Ha a csomagoláson vagy az terméken látható sérülés van, a vásárló panaszát a szállítási szolgáltatásért felelős cég felé kell jelezze, a csomag átvételét követően.

A vásárló nem köteles átvenni a sérült csomagot. Visszautasíthatja azt, ha a csomagolás fizikailag megsérült, tartalma hiányos, ha a kinyitás jeleit mutatja, vagy ha a termékek sérültek a csomagolásban.

6.10. Visszautasított vagy el nem fogadott megrendelések

Amikor a vásárló a www.fenzy.hu webhelyen keresztül leadja a megrendelést, automatikusan beleegyezik abba, hogy betartja az összes vásárlási feltételt.

A megrendelés végén a vásárló vállalja, hogy átveszi a megrendelést és kifizeti annak teljes összegét (lásd: Általános feltételek, 6.2. Cikk).

Az vásárló csak akkor mondhatja fel az vásárlási szerződést, ha előzetes értesítést küld e-mailben vagy telefonon a kereskedőnek (Általános feltételek, 6.6.1. És 6.6.2. Cikk), mielőtt a megrendelés bekerül a szállítási folyamatba.

Ha a megrendelés már kézbesítés alatt áll, és az ügyfél megsérti a vásárlási szerződést azzal, hogy elutasítja vagy nem fogadja el a megrendelést, előzetes lemondás nélkül, Ebben az esetben a kereskedőnek (Fenzy ruházati üzlet) joga van 20 euró kártérítést kérni, a csomagolás, szállítás és visszaszállítás költségeinek fedezésére.

Ha az erről szóló értesítés kézhezvételétől számított 8 napon belül a vásárló nem fizeti ki ezt a kártérítést, a kereskedő jogi eszközökkel megkezdheti ennek az összegnek behajtását.

6.11. A Fenzy.hu weboldalon minden olyan vásárló leadhat rendelést, akinek állandó vagy ideiglenes lakóhelye van valamelyik EU-országban, de a megrendelés csak akkor kerül kézbesítésre, ha a szállítási cím azon országok valamelyikében található, ahol a Fenzy online áruház működik, webáruházzal és szállítási szolgáltatással aláírt szerződéssel rendelkezik.

A Fenzy webáruház a következő országokba tudja kiszállítani a csomagot: Szlovénia, Horvátország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Németország, Ausztria, Románia, Szlovákia, Csehország, Magyarország, Lengyelország, Görögország, Bulgária, Litvánia, Lettország és Észtország


7. Panaszkezelés

A kereskedő betartja a hatályos fogyasztóvédelmi szabályokat, emellett hatékony panaszkezelő rendszerrel rendelkezik, illetve egy olyan kapcsolattószeméllyel is, aki problémák esetén e-mailben vagy rendkívüli esetekben telefonon kapcsolatba léphet a vásárlóval a panasz kezelése érdekében.

A kereskedőnek 5 munkanapon belül reagálnia kell a hozzá beérkezett panaszra, illetve tájékoztatnia kell a vásárlót a panasz megoldásának hozzávetőleges idejéről, és folyamatosan informálnia kell a megoldási folyamat előrehaladásáról is.

A kereskedő mindig törekszik a problémák lehető legjobb megoldására, kölcsönös megállapodás alapján.

Ha a panaszt nem sikerül békés úton megoldani, a ljubljanai bíróság kizárólagos hatáskörrel rendelkezik a kereskedő és a vásárló közötti viták rendezésére.

A kereskedő és a vásárló, mint az e-kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságokon.

Ezekre az általános szerződési feltételekre, valamint a kereskedő és a vásárló közötti minden vitára a szlovén anyagi és eljárási jog vonatkozik, anélkül hogy alkalmaznák a nemzetközi magánjog azon szabályait, amelyek bármilyen más törvény alkalmazását indokolná.

Minden olyan kapcsolatra, jogra és kötelezettségre, amelyre az ezen Általános Feltételek nem terjednek ki, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelemről szóló törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

8. A tevékenység általános feltételeinek változásai

Az a vásárló, aki nem ért egyet a jelen Általános Feltételek módosításával, az ennek bejelentésétől számított nyolc napon belül visszavonja regisztrációját.
A regisztráció törlését a felhasználónak írásban kell megtennie a kereskedő számára.

Utolsó frissítés: 2021. március 25


EGYETÉRTEK

Webhelyünkön böngészve elfogadja, hogy sütiket használhatunk, amely a jobb felhasználói élmény nyújtása érdekében történik. Saját elemzési igényeinkhez a Google Analytics szolgáltatást használjuk, amely erre a célra sütiket állít be (törölje a GA sütiket).