Minden, a következő 23:31:57 órában leadott 30.450,00 forintot meghaladó megrendelés mellé 7.590 forint értékű ajándékot adunk.
Termékek száma: 0
Ígérjük, mindent megteszünk, hogy Ön elégedett legyen! Ha a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek, a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. Fizethet utánvéttel, PayPal-on vagy bankkártyával.
Ezek általános módszereket és feltételeket a fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően vannak kialakítva a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai, valamint az online és az elektronikus üzleti tevékenységre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján.
A Fenzy-t (online áruház) az INTEKO D.O.O., egy e-kereskedelmi szolgáltató kezeli.
Ügyintézés és cím: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Szlovénia
Nyilvántartási szám: 5316251000; NIF: SI62410105
A Fenzy online áruházon keresztül történő vásárlásával vagy regisztrációjával a vásárló megengedi a kereskedőnek: a webes űrlapon keresztül továbbított személyes adatok tárolását, feldolgozását és felhasználását (egészen azok törléséig) a következő célokra: árukat és szolgáltatásokat kínáljon, telefonhívások, SMS-ek, e-mailek, WhatsApp üzenetek vagy más kommunikációs eszközökön keresztül, illetve felméréseket, statisztikákat készítsen.
A vásárló bármikor (írásban vagy egyéb számára kényelmesebb módon) kérheti a szolgáltatótól, hogy függessze fel személyes adatainak felhasználását közvetlen marketing célokra.
Ezek az általános módszerek és feltételek meghatározzák az online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelezettségeit, valamint az üzleti kapcsolatot a kereskedő és a vásárló, mint az online áruházban található termékek fogyasztója között.
A kereskedő vállalja, hogy mindig a vásárló rendelkezésére áll a következőkkel információkkal:
• információ a kereskedő kilétéről (szervezetének adatai, székhelye, a cég nyilvántartási száma);
• kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a vásárló számára a gyors és hatékony kommunikáció a kereskedő (e-mail cím, telefonszám);
• az online áruház által kínált szolgáltatások/termékek alapvető jellemzőiről, ideértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat is;
• információ a termékek vagy szolgáltatások szállításának formáiról és feltételeiről, különösen a szállítás helyére és idejére vonatkozóan;
• fizetési módra vonatkozó információk;
• információk a szerződés visszavonásának időtartamáról és a felmondás feltételeiről;
• információk a vásárlói panaszkezelés folyamatáról,
• információk az vásárlóval való kapcsolattartásáról és a kapcsolattartás pontjáról
Az adatok biztonságáról az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel gondoskodik és minden tőle elvárható intézkedést megtesz a személyes adatok biztonsága érdekében.
Az engedélyezett online e-kereskedelmi rendszerek felelősek a biztonságos engedélyezésekért és a bankkártya-tranzakciókért. A bankkártya-engedélyek valós időben, az adatok azonnali ellenőrzésével történnek a bankokban. A kártyainformációkat nem kerülnek tárolásra a kereskedő szerverén.
A biztonság szempontjából a vásárló felelős a nevének és jelszavának biztonságáért, valamint a számítógépén található szoftverek megfelelő védelméért és víruskeresők használatáért.
Az online áruházban (weboldal) történő megrendeléshez meg kell adni: a teljes nevet, a pontos címet, telefonszámát és e-mail címét.
A Facebookon keresztül történő megrendeléskor a következő adatok szükségesek: teljes név, pontos cím, telefonszám és e-mail cím.
A Fenzy.hu weboldalon végzett felmérésekkel kapcsolatban a felhasználó, ha akarja, megadhatja a születési dátumát, a nemet, az életkorát, a testméreteit, stb.
Az vásárlói igények kielégítése érdekében a Fenzy válaszolhat a felhasználóknak e-mailben, levélben, telefonon, csevegésben stb., és a következő adatokat gyűjtheti: keresztnév, vezetéknév, születési dátum, nem, e-mail cím, kézbesítési cím, mobiltelefonszám és testméretek.
Amikor a felhasználó belép a Fenzy.hu webhelyre, olyan adatok is mint például a webhely hozzáférési száma, a hozzáférési idő, a megtekintett cikkek stb. automatikusan fel vannak jegyezve (nem a regisztráció részeként).
Ezeket az információkat a vállalati statisztikákhoz, valamint az oldal tartalmának és biztonságának javításához használják.
A felhasználó megakadályozhatja a személyes adatok gyűjtését a cookie-kat használva, az internetböngészőjében a megfelelő beállításokkal.
Ha a felhasználó nincs regisztrálva, a nem személyes adatokat olyan szolgáltatások is gyűjtik, mint a Google Analytics, az Iprom, az AdServer stb, amelyek telepítik a cookie-t a felhasználó számítógépére.
Ezek a szolgáltatások soha nem rögzítik a személyes adatokat cookie-k segítségével.
A Fenzy Facebook és Fenzy Instagram oldalak használatával, fényképek és videók önkéntes közzétételével a Fenzy Facebook és Fenzy Instagram oldalakon a felhasználó lehetővé teszi a Fenzy oldal rendszergazdájának (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava), hogy reklámcélokra felhasználja a közzétett tartalmat más Fenzy oldalaknál is a csoporton belül, illetve alkalmazza különféle hirdetési kampányokhoz és kommunikációhoz a Fenzy Facebook és Instagram oldalainak más felhasználóival.
Az online áruház kereskedője nem fogad el megrendeléseket olyan személytől, akiről tudja vagy gyanítja, hogy kiskorú, anélkül hogy a kereskedőnek külön hozzájárulása engedélye lenne a kiskorú szüleitől vagy gondviselőitől.
A szülők vagy gondviselők engedélye nélkül a kereskedő nem fogad el személyes adatokat a kiskorúaktól, és a gyermektől kapott információkat nem továbbítja harmadik feleknek, kivéve, ha azok kiskorú szüleitől vagy gondviselőitől származnak.
A kereskedő mindent megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban közzétett információk frissüljenek és javításra kerüljenek, bár a termék tulajdonságai, szállítási ideje vagy ára gyorsan változhat, így előfordulhat, hogy a kereskedő nem tudja kijavítani az online áruházban közzétett adatokat időben.
A kereskedő megpróbál pontos termékfotókat biztosítani a webáruházában, mégis azokat csak illusztrációként kell tekinteni. A termékfotók nem nyújtanak pontos termékjellemzőket.
Az online vásárlás jellege miatt az online termékek kínálata gyakran gyorsan változik és frissül. Ezért hibák fordulhatnak elő, ilyen esetben kérjük, jelezze nekünk az info@fenzy.hu címen. Igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a helyzetet.
Az csomagok általános szállítási ideje általában 5-6 munkanap Magyarországon. Továbbá a vásárlónak lehetősége van az online áruházon keresztül ellenőrizni az egyes termékek becsült szállítási dátumát. Az online áruház minden terméke ésszerű időn belül elérhető a vásárló számára.
A standard szállítás INGYENES minden megrendelésre.
A vásárlónak lehetősége van DHL Express által történő kézbesítés kérni, amelynek költsége 9.250 forint.
DHL expressz szolgáltatás mindig felár ellenében történik.
A DHL Express szolgáltatással megrendelt termékek cseréje mindig standard szállítással történik.
Azok a megrendelések amelyek beérkeznek hétköznapokon 12:00 óráig, ugyanazon a napon elküldésre kerülnek és 1-2 munkanapon belül lesznek kézbesítve.
Szállítás hétvégén és munkaszüneti napokon nem történik.
A szállítási szolgáltatásért felelős cég értesíti a vásárlót, a szállítás pontos dátumáról és idejéről.
- bankkártyás fizetés (Visa, Maestro, Mastercard),
- fizetés készpénzzel átvételkor (utánvét)
- fizetés Paypal-on keresztül (+1.790 Ft)
Ha a vásárló az utánvétet választja, automatikusan beleegyezik abba, hogy a megrendelés pontos összegét készpénzben fizesse átvételkor.
Az oldalon megjelenített árak forintban vannak kifejezve és tartalmazzák az ÁFÁ-t, ha csak kifejezetten másként nincs jelezve.
◦ Akciós kód
A kuponkód korlátozott érvényességű és számos előnyt kínál, ha a Fenzy.hu online áruházból történő vásárlás esetén. A kódot egy új vevő kapja e-mailben, SMS-ben vagy más módon. A kód kiadható százalékos kedvezményként vagy fix összegben. A kód nem váltható be készpénzre.
◦ „Virtuális pénztárca" kód
Az vásárló a szerződétől való elállása esetén megkapja a „virtuális pénztárca kódot", abban az esetben ha a bankszámlájára történő törlesztés helyett, a visszamondott termék árának levásárlását választja. Az ügyfél alkalmazhatja ezt a kódot a következő vásárlásra vagy a következő vásárlásokra, ha azt nem tudja teljes egészében felhasználni az első vásárláskor. A vásárlónak joga van ezt a kódot készpénzre váltani.
6.6.1. A megrendelés elfogadása
A megrendelés leadásakor a vásárló e-mailben értesítést kap a kereskedőtől, hogy "a megrendelését elfogadták". A vásárlónak joga van törölni a megrendelést és megváltoztatni annak tartalmán, ha ezt jelzi az info@fenzy.hu email címen vagy a Fenzy messengerén keresztül.
6.6.2. A megrendelés visszaigazolása
Ha a vásárló nem törli a megrendelést, a megrendelést rövid időn belül feldolgozásra kerül. A kereskedő a megrendelés beérkezése után ellenőrzi a megrendelt termékek készletét, és a megrendelést visszaigazolja a vásárlónak, vagy valamilyen okból el is utasítja. A kereskedő kapcsolatba léphet a vásárlóval a megadott telefonszámon az adatok ellenőrzése vagy a kézbesítés pontosítása érdekében. A megrendelés visszaigazolását követően a szállítási szolgáltatásért felelős cég e-mailben tájékoztatja vásárlót a várható szállítás időpontjáról.
6.6.3 A megrendelés feladása
A kereskedő előkészíti és átadja megrendelt termékeket a szállítási szolgáltatásért felelős cég részére, hogy az a vállalt határidőn belül gondoskodjon a csomag kiszállításáról.
A kereskedő számlát állít ki minden vásárlónak, aki termékeit az online áruházból megrendelte. A számla tartalmazza a költségek részletes lebontását, a vásárlástól való elállás jogának magyarázatát, a megvásárolt termék meghatározott feltételek szerinti visszaküldésével (lásd a 10. pontot). A számla magyar nyelven van kiállítva.
Az vásárlási szerződés a kereskedő és a vásárló között akkor jön létre, amikor a kereskedő megerősíti a megrendelést. Ettől a pillanattól kezdve az árak és egyéb vásárlási feltételek rögzítve vannak és ez mind a kereskedőre, mind a vásárlóra érvényes.
Arra törekszünk, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk az Ön számára, de tudatában vagyunk annak, hogy néha előfordul olyan helyzet, amikor egy termék nem felel meg Önnek és visszaküldi, cserét vagy vételár-visszatérítést igényelve.
A megrendelés kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésére, hogy a termékeket visszaküldje.
Mielőtt visszaküldi a csomagot a raktárunkba, kérjük töltse ki az online űrlapot.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha segítségre van szükséges az online űrlap kitöltéséhez, lépjen kapcsolatba velünk: info@fenzy.hu
1. A terméket eredeti állapotban kell visszaküldeni.
2. A terméket sértetlen és használatlan állapotban, valamennyi eredeti címkével együtt kell visszaküldeni. Ellenkező esetben fenntartjuk a jogot, hogy felhasználási feltételeinknek megfelelően, visszautasítsuk az ezeknek nem megfelelő terméket.
3. Higiéniai és egészségügyi okok miatt a következő termékek visszaküldése korlátozott:
- Nem fogadjuk el a fülbevalók visszaküldését
- A fürdőruhát csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfólia nincs távolítva róla
- A cipőt csak beltérben lehet felpróbálni
4. Abban az esetben, ha vásárló a terméket NEM olyan állapotban küldik vissza, amilyenben megkapta, a Fenzy webáruház FENNTARTJA A JOGOT, hogy:
- levonjon 5700 forintot a vételárból, ha a termék PISZKOS
- levonjon 3800 forintot a vételárból, ha a termék GYŰRÖTT
- megtagadja a vételár-visszatérítést abban az esetben, ha a termék tönkrement
A következők opciók közül választhat:
1. Termékcsere
2. Vételár-visszatérítés
1. CSERE
Ha a kapott terméknek nem megfelelő a mérete, lehetősége van cserélni nagyobb/kisebb méretre, vagy bármely más, a www.fenzy.hu weboldalunkon megtalálható termékre.
A cserélni kívánt terméket a csomag átvételétől számított 14 napon belül küldheti vissza.
Ha termékcserét szeretne, kérjük töltse ki az Online űrlapot és adja meg a csere termék részleteit.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
A csere terméket a csomag Szlovénia raktárunkban való megérkezése és a visszáru ellenőrzése után azonnal elküldjük Önnek.
Erről bővebben az általános szerződési feltételekben olvashat.
2. PANASZ
Ha nem megfelelő vagy sérült terméket kapott, elnézést kérünk ezért. Panaszát a lehető leghamarabb orvosoljuk.
Ha sérült vagy piszkos terméket kapott, kérjük töltse ki az online űrlapot.
Az online űrlapon kérjük tüntesse fel a sérült termék nevét, a visszaküldés indokaként a „Sérült/piszkos termék" lehetőséget választva.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, vegye fel velünk az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
3. VÉTELÁR-VISSZATÉRÍTÉS
Amennyiben a megrendelt termék nem megfelelő Önnek, visszaküldheti és kérheti a vételár visszatérítését.
A csomag feladása előtt SZÜKSÉGES kitölteni az online űrlapot. Kérjük adja meg pontos IBAN bankszámlaszámát és számlatulajdonos adatait az online nyomtatványon.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
FONTOS:
A csomagot visszaküldheti postai úton vagy bármilyen más futárszolgálattal. Sajnos a vissza szállításért kifizetett összeg nem jár vissza, ezért azt javasoljuk, hogy válassza ki a legolcsóbb szállítási lehetőséget a csomag nyomon követésének lehetőségével.
A mi költségünkre visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni. Ezek automatikusan visszautasításra kerülnek.
Kérjük, ne válasszon olyan szolgáltatást, ahol nincs nyomon követési lehetőség és őrizze meg a csomag feladásakor kapott bizonylatot, amíg vissza nem térítjük a vételárát.
A vételárat a csomag szlovéniai raktárunkba való megérkezésétől számított 14 munkanapon belül térítjük vissza.
Az online űrlapon kérjük adja meg a pontos IBAN bankszámlaszámát (lásd alább az IBAN példát) és a számlatulajdonos adatait (az számlatulajdonos neve és címe).
Abban az esetben, ha a megadott IBAN bankszámlaszám helytelen, a visszatérítési folyamata elhúzódhat akár 60 napig is.
A banki tranzakció költségét visszatérítés esetén az Inteko d.o.o. fedezi és az Ön számára ingyenes.
Ha helytelen IBAN bankszámlaszámot adott meg nekünk, a második átutaláskor az ügyfelet terheli a tranzakció költsége (2.040,00 Ft). Köszönjük a megértését ezért.
Feltételeinkről bővebben az Általános szerződési feltételekben olvashat.
A kereskedő a vásárló által megrendelt termékeket a megbeszélt időn belül eljuttatja a megadott címre, a szállítási szolgáltatásért felelős partnerén keresztül.
Ha a csomagoláson vagy az terméken látható sérülés van, a vásárló panaszát a szállítási szolgáltatásért felelős cég felé kell jelezze, a csomag átvételét követően.
A vásárló nem köteles átvenni a sérült csomagot. Visszautasíthatja azt, ha a csomagolás fizikailag megsérült, tartalma hiányos, ha a kinyitás jeleit mutatja, vagy ha a termékek sérültek a csomagolásban.
Amikor a vásárló a www.fenzy.hu webhelyen keresztül leadja a megrendelést, automatikusan beleegyezik abba, hogy betartja az összes vásárlási feltételt.
A megrendelés végén a vásárló vállalja, hogy átveszi a megrendelést és kifizeti annak teljes összegét (lásd: Általános feltételek, 6.2. Cikk).
Az vásárló csak akkor mondhatja fel az vásárlási szerződést, ha előzetes értesítést küld e-mailben vagy telefonon a kereskedőnek (Általános feltételek, 6.6.1. És 6.6.2. Cikk), mielőtt a megrendelés bekerül a szállítási folyamatba.
Ha a megrendelés már kézbesítés alatt áll, és az ügyfél megsérti a vásárlási szerződést azzal, hogy elutasítja vagy nem fogadja el a megrendelést, előzetes lemondás nélkül, Ebben az esetben a kereskedőnek (Fenzy ruházati üzlet) joga van 20 euró kártérítést kérni, a csomagolás, szállítás és visszaszállítás költségeinek fedezésére.
Ha az erről szóló értesítés kézhezvételétől számított 8 napon belül a vásárló nem fizeti ki ezt a kártérítést, a kereskedő jogi eszközökkel megkezdheti ennek az összegnek behajtását.
A kereskedő betartja a hatályos fogyasztóvédelmi szabályokat, emellett hatékony panaszkezelő rendszerrel rendelkezik, illetve egy olyan kapcsolattószeméllyel is, aki problémák esetén e-mailben vagy rendkívüli esetekben telefonon kapcsolatba léphet a vásárlóval a panasz kezelése érdekében.
A kereskedőnek 5 munkanapon belül reagálnia kell a hozzá beérkezett panaszra, illetve tájékoztatnia kell a vásárlót a panasz megoldásának hozzávetőleges idejéről, és folyamatosan informálnia kell a megoldási folyamat előrehaladásáról is.
A kereskedő mindig törekszik a problémák lehető legjobb megoldására, kölcsönös megállapodás alapján.
Ha a panaszt nem sikerül békés úton megoldani, a ljubljanai bíróság kizárólagos hatáskörrel rendelkezik a kereskedő és a vásárló közötti viták rendezésére.
A kereskedő és a vásárló, mint az e-kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságokon.
Ezekre az általános szerződési feltételekre, valamint a kereskedő és a vásárló közötti minden vitára a szlovén anyagi és eljárási jog vonatkozik, anélkül hogy alkalmaznák a nemzetközi magánjog azon szabályait, amelyek bármilyen más törvény alkalmazását indokolná.
Minden olyan kapcsolatra, jogra és kötelezettségre, amelyre az ezen Általános Feltételek nem terjednek ki, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelemről szóló törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.
Az a vásárló, aki nem ért egyet a jelen Általános Feltételek módosításával, az ennek bejelentésétől számított nyolc napon belül visszavonja regisztrációját.
A regisztráció törlését a felhasználónak írásban kell megtennie a kereskedő számára.
Utolsó frissítés: 2021. március 25
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról, a kedvezményekről és a legfrissebb ajánlatainkról.
INTEKO d.o.o. © Minden jog fenntartva!
Webhelyünkön böngészve elfogadja, hogy sütiket használhatunk, amely a jobb felhasználói élmény nyújtása érdekében történik. Saját elemzési igényeinkhez a Google Analytics szolgáltatást használjuk, amely erre a célra sütiket állít be (törölje a GA sütiket).