Termékek száma: 0
Ígérjük, mindent megteszünk, hogy Ön elégedett legyen! Ha a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek, a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. Fizethet utánvéttel, PayPal-on vagy bankkártyával.
Arra törekszünk, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk az Ön számára, de tudatában vagyunk annak, hogy néha előfordul olyan helyzet, amikor egy termék nem felel meg Önnek és visszaküldi, cserét vagy vételár-visszatérítést igényelve.
A megrendelés kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésére, hogy a termékeket visszaküldje.
Mielőtt visszaküldi a csomagot a raktárunkba, kérjük töltse ki az online űrlapot.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha segítségre van szükséges az online űrlap kitöltéséhez, lépjen kapcsolatba velünk: info@fenzy.hu
1. A terméket eredeti állapotban kell visszaküldeni.
2. A terméket sértetlen és használatlan állapotban, valamennyi eredeti címkével együtt kell visszaküldeni. Ellenkező esetben fenntartjuk a jogot, hogy felhasználási feltételeinknek megfelelően, visszautasítsuk az ezeknek nem megfelelő terméket.
3. Higiéniai és egészségügyi okok miatt a következő termékek visszaküldése korlátozott:
- Nem fogadjuk el a fülbevalók visszaküldését
- A fürdőruhát csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfólia nincs távolítva róla
- A cipőt csak beltérben lehet felpróbálni
4. Abban az esetben, ha vásárló a terméket NEM olyan állapotban küldik vissza, amilyenben megkapta, a Fenzy webáruház FENNTARTJA A JOGOT, hogy:
- levonjon 5700 forintot a vételárból, ha a termék PISZKOS
- levonjon 3800 forintot a vételárból, ha a termék GYŰRÖTT
- megtagadja a vételár-visszatérítést abban az esetben, ha a termék tönkrement
A következők opciók közül választhat:
1. Termékcsere
2. Vételár-visszatérítés
Ha a kapott terméknek nem megfelelő a mérete, lehetősége van cserélni nagyobb/kisebb méretre, vagy bármely más, a www.fenzy.hu weboldalunkon megtalálható termékre.
A cserélni kívánt terméket a csomag átvételétől számított 14 napon belül küldheti vissza.
Ha termékcserét szeretne, kérjük töltse ki az Online űrlapot és adja meg a csere termék részleteit.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
A csere terméket a csomag Szlovénia raktárunkban való megérkezése és a visszáru ellenőrzése után azonnal elküldjük Önnek.
Erről bővebben az általános szerződési feltételekben olvashat.
Ha nem megfelelő vagy sérült terméket kapott, elnézést kérünk ezért. Panaszát a lehető leghamarabb orvosoljuk.
Ha sérült vagy piszkos terméket kapott, kérjük töltse ki az online űrlapot.
Az online űrlapon kérjük tüntesse fel a sérült termék nevét, a visszaküldés indokaként a „Sérült/piszkos termék" lehetőséget választva.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, vegye fel velünk az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
Amennyiben a megrendelt termék nem megfelelő Önnek, visszaküldheti és kérheti a vételár visszatérítését.
A csomag feladása előtt SZÜKSÉGES kitölteni az online űrlapot. Kérjük adja meg pontos IBAN bankszámlaszámát és számlatulajdonos adatait az online nyomtatványon.
Az online űrlap kitöltése után minden információt, beleértve a csomag visszaküldésének címét is, elküldjük az Ön e-mail címére. Ha nem kapta meg a tájékoztató e-mailt vagy nem tudta kitölteni az online űrlapot, kérjük vegye fel velünk kapcsolatot az info@fenzy.hu e-mail címen.
Az e-mailben kapott online űrlap összefoglalóját ki KELL nyomtatni és a csomaghoz csatolnia. Az űrlap hiányában fenntartjuk a jogot, hogy a visszáru feldolgozási idejét akár 60 napig meghosszabbítsuk.
FONTOS:
A csomagot visszaküldheti postai úton vagy bármilyen más futárszolgálattal. Sajnos a vissza szállításért kifizetett összeg nem jár vissza, ezért azt javasoljuk, hogy válassza ki a legolcsóbb szállítási lehetőséget a csomag nyomon követésének lehetőségével.
Bármelyik futárszolgálattal engedélyezett a visszaküldés, a Fenzy, mint címzett utánvéttel járó terhe nélkül.
Kérjük, ne válasszon olyan szolgáltatást, ahol nincs nyomon követési lehetőség és őrizze meg a csomag feladásakor kapott bizonylatot, amíg vissza nem térítjük a vételárát.
A vételárat a csomag szlovéniai raktárunkba való megérkezésétől számított 14 munkanapon belül térítjük vissza.
Az online űrlapon kérjük adja meg a pontos IBAN bankszámlaszámát (lásd alább az IBAN példát) és a számlatulajdonos adatait (az számlatulajdonos neve és címe).
Abban az esetben, ha a megadott IBAN bankszámlaszám helytelen, a visszatérítési folyamata elhúzódhat akár 60 napig is.
A banki tranzakció költségét visszatérítés esetén az Inteko d.o.o. fedezi és az Ön számára ingyenes.
Ha helytelen IBAN bankszámlaszámot adott meg nekünk, a második átutaláskor az ügyfelet terheli a tranzakció költsége (2.040,00 Ft). Köszönjük a megértését ezért.
Feltételeinkről bővebben az Általános szerződési feltételekben olvashat.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról, a kedvezményekről és a legfrissebb ajánlatainkról.
INTEKO d.o.o. © Minden jog fenntartva!
Webhelyünkön böngészve elfogadja, hogy sütiket használhatunk, amely a jobb felhasználói élmény nyújtása érdekében történik. Saját elemzési igényeinkhez a Google Analytics szolgáltatást használjuk, amely erre a célra sütiket állít be (törölje a GA sütiket).