Kosár0


Termékek száma: 0

Ígérjük, mindent megteszünk, hogy Ön elégedett legyen! Ha a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek, a kézhezvételtől számított 15 napon belül visszaküldheti. Fizethet utánvéttel, PayPal-on vagy bankkártyával.

CSERE, PANASZ ÉS VISSZATÉRÍTÉS

Igyekszünk a legjobb vásárlási élményt nyújtani az Ön számára, de tudatában vagyunk annak, hogy néha előfordul, hogy panasza van, a termék nem felel meg Önnek, cserélni szeretné vagy visszaküldeni.

A csomag kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésére, hogy a termékeket visszaküldje vagy cserét kérjen vagy panaszát tudassa velünk.

Panasz vagy csere esetén kérjük, értesítsen minket az info@fenzy.hu e-mail címen.

Csere vagy visszaküldés esetén a terméket olyan állapotban kell visszajuttatni hozzánk, mint amilyenben kapta. A termékeket sértetlen és használatlan állapotban, címkével együtt, az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Ellenkező esetben fenntartjuk a jogot, hogy felhasználási feltételeinknek megfelelően, visszautasítsuk az ezeknek nem megfelelő terméket.

Higiéniai és egészségügyi okok miatt a következő termékek visszaküldése korlátozott:

- Nem fogadjuk el a fülbevalók visszaküldését
- A fürdőruhát csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfólia nincs távolítva róla
A cipőt csak beltérben lehet felpróbálni

 

1. CSERE/KUPOKÓD

1.1. CSERE

Ha a kapott terméknek nem megfelelő a mérete, lehetősége van kicserélni nagyobb/kisebb méretre, vagy bármely más, a www.fenzy.hu weboldalunkon megtalálható termékre.

Ha cserélni szeretné a kapott terméket, kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül, ahonnan részletes útmutatást kap a termék cseréjére vonatkozóan.

Írjon nekünk az info@fenzy.hu e-mail címre.

 

1.2. LEVÁSÁROLHATÓ KUPON

Ha a kapott termék nem felel meg Önnek és jelenleg nem szeretne cserét kérni, akkor a visszaküldött termék/ termékek értékében választhat levásárolható kupont, amelyet felhasználhat a következő vásárlásakor.

Az kuponkód megszerzéséhez kérjük töltse ki a "Szeretnék kupont kapni" mezőt az Visszaküldési űrlapon. A kuponkódot e-mailben kapja meg. A csomagot ide küldje:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Itt kinyomtathatja a csomag visszaküldési címkéjét.

Az Általános szerződési feltételekben bővebben olvashat feltételeinkről.

 

2. PANASZ

Ha nem megfelelő vagy sérült terméket kapott, elnézést kérünk ezért. Panaszát a lehető leghamarabb orvosoljuk.

Ha nem megfelelő terméket kapott, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@fenzy.hu e-mail címen

Ha sérült terméket kapott, kérjük, küldje el a sérült/hibás termékről készült képeket ügyfélszolgálatunknak az info@fenzy.hu e -mail címre.

 

3. VÉTELÁR-VISSZATÉRÍTÉS

Abban az esetben, ha megrendelt termék nem felel meg Önnek és úgy dönt, hogy eláll a rendeléstől, a terméket bármely szállítási szolgáltatáson keresztül visszaküldheti a címünkre.

Sajnos vissza szállításért kifizetett összeg nem jár vissza, ezért azt javasoljuk, hogy válassza ki a legolcsóbb szállítási lehetőséget a csomag nyomon követésének lehetőségével.

Utánvéttel visszaküldött csomagokat NEM tudunk átvenni.

Kérjük, ne válasszon szállítási szolgáltatást nyomon követés nélkül és őrizze meg a csomag feladásakor kapott bizonylatot a csomag követési számával, amíg vissza nem térítjük a vételárat.

Ha két vagy több különböző rendelésből küld vissza termékeket, feltétlenül írja rá a megrendelések számát a visszaküldési űrlapra.

Itt kinyomtathatja a csomag visszaküldési címkéjét.

A vételárat a csomag szlovéniai raktrárunkba valő megérkezésétől számított 14 munkanapon belül térítjük vissza.

Ha utánvéttel vagy bankkártyával fizetett a megrendelésért, kérjük, tüntesse fel a csomaghoz mellékelt visszaküldési űrlapon az IBAN bankszámlaszámát (lásd az alábbi IBAN példát) és a számlatulajdonos adatait (vezetékneve, név, lakcím).

Abban az esetben, ha a megadott IBAN bankszámlaszám helytelen, a visszatérítési folyamat elhúzódik.

Arra is felhívjuk a figyelmet, hogy a vételár visszatérítése Euróban történik, így a banki árfolyamok ingadozása minimális különbséget eredményezhet a befizetett összeg és a visszatérített összeg között. Az árfolyam az Európai Központi Bank árfolyamához igazodik.

A banki tranzakció költségét visszatérítés esetén az Inteko d.o.o. fedezi és az Ön számára ingyenes.

Ha helytelen IBAN bankszámlaszámot adott meg nekünk, a második átutaláskor az ügyfelet terheli a tranzakció költsége (5 €). Köszönjük a megértését ezért.

A csomagot az alábbi címre küldheti vissza nekünk:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Kérjük, figyelmesen olvassa el és töltse ki a visszaküldési űrlapot és tegye a csomagba.

Itt kinyomtathatja a csomag visszaküldési címkéjét.

Az Általános szerződési feltételekben bővebben olvashat feltételeinkről.

EGYETÉRTEK

Webhelyünkön böngészve elfogadja, hogy sütiket használhatunk, amely a jobb felhasználói élmény nyújtása érdekében történik. Saját elemzési igényeinkhez a Google Analytics szolgáltatást használjuk, amely erre a célra sütiket állít be (törölje a GA sütiket).